asistenční linka 1202

Drystar (SK)    Drystar (AT)

Vysoušení a sanace po vodovodní havárii, způsobené prasklou hadičkou k rezervoáru na wc ve 2.np


Havárii způsobila prasklá hadička k rezervoáru WC ve 2.NP (jedna z nejčastějších příčin vodovodních škod), kde došlo k zasažení části 2.NP a kompletního 1.NP, včetně stěn, což způsobilo velmi rozsáhlé škody na stavebních konstrukcích, podlahy, stěny, dveře, podhled v koupelně ap. Majitelka RD se obrátila na naši společnost s prosbou, jak danou situaci řešit. Našla si nás přes web a zavolala nám na naší asistenční linku 1202. Při prohlídce jsme se domluvili na všem podstatném, jaký bude průběh ap. Kompletní realizace, vysoušení, sanace následně proběhla po nahlášení na pojišťovnu proběhla z pojištění majetku.

Průběh realizace od první prohlídky na místě škody až po předání

1/ Prohlídka na místě škody, zjištění rozsahu zasažení, měření vlhkosti a následně zpracování podkladů pro pojišťovnu (zprava z prohlídky, kalkulace na vysoušení)

Nejdůležitější pro správně zvolený postup vysoušení je zjištění skutečné skladby svislých i vodorovných konstrukcí. Pokud není k dispozici dokumentace skutečného provedení, platí zejména u starších domů, je nutné zhotovení sond pro zjištění skutečné skladby konstrukcí. V tomto případě byla skladba podlahy ve 2.NP: hurdisky, škvára 20 cm, podlahové palubky pero/drážka 25mm. Vzhledem k zasažení násypu, který nelze standardně vysušit, bylo nutné celou skladbu ve 2.NP demontovat. Ve skladbě 1.NP byl pod mazaninou polystyren a zde bylo využito vysokotlakých turbín pro vysoušení podlahových izolací, kde se nachází polystyren nebo minerální vata.

2/ Přípravné práce - demontáže před zahájením vysoušení a následné Vysoušení

Před vlastním vysoušením bylo nutné demontovat kompletní skladbu podlah ve 2.NP, demontovat dlažbu, v důsledku škody byla poškozena mazanina, kde oprava proběhla pomocí sponkování, v průběhu vysoušení byla zpracována kalkulace na uvedení do původního stavu, aby po ukončení vysoušení se mohly plynule rozběhnout práce na opravách.

3/ Po ukončení vysoušení byly zahájeny kompletace – opravy pro uvedení do původního stavu

(nové podlahy, opravy omítek, podlahářské práce, výmalba apod. ) oprava betonové mazaniny v 1.NP sponkováním a srovnání samonivelační stěrkou před pokládkou dlažby nové podlahy ve 2.NP, kpl. rekonstrukce koupelny (klinteka si na své náklady koupila nové WC, vanu i umyvadlo)

4/ Předání hotového dokončeného díla zpět do užívání

Tato situace může potkat každého. Prasklé potrubí nebo poškozená přívodní hadička k rezervoáru, vodovodní baterii či pojistný ventil bojleru, přetékající vana apod. je z hlediska statistik přehled nejvíce se objevujících příčin vodovodních škod, které mohou znamenat velké problémy i hned pro několik bytů najednou. Pokud se Vám nebo Vašim známím stane obdobná situace, obraťte se na nás, postará se o Vás zkušený tým profesionálů, který Vám poradí, jak v dané nepřijemné situaci postupovat, aby i u Vás průběh vysoušení a následných oprav proběhl v co nejkratším čase. Jsme partnery řady významných pojišťoven.

S čím vám můžeme pomoci


Neváhejte nás kontaktovat s jakýmkoliv dotazem, rádi vám poradíme

Společnost DRYSTAR Czech Republic s.r.o. zaručuje spolehlivost a profesionalitu v oblasti vysoušení a sanačních prací.

Kontakt

  • K Pérovně 1513/10, 102 00 Praha
  • Asistenční linka: 1202

  • Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.